söndag 11 mars 2007

Kreativitetsknytis


Slut på klagan om bristande undrground-scen. Det är bara göra det själv! Just do it. Ett rivningskontraktskulturhus finns, det krävdes en timmes förberedelser och pysselknytis var en success! Det kom folk, det kom otippade människor, barn, vuxna, det kom folk jag kunde nätverka med.

Känner mig glad. Jag har gjort saker för mänskligheten förr och det är fanimig dags för det igen. Göra saker för mig, dig, alla som vill! För jag är en del av världen och världen är en del av mig. Hurray!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ååhh, om du ändå bodde här - då skulle vi bli en gigantisk kreativitetsbomb.

Vi kunde starta ett känna-lukta-smaka-göra-museum (tillsammans med någon tråkig revisor/jurist som gillar pappersarbetet - deklarationerna och det där)

millabadilla sa...

Jooo! Det vore grymt!Vi får möta halvvägs :)

Anonym sa...

sjukt bra initiativ:)

millabadilla sa...

Tack! Det var dock Church if craft som var först :)