söndag 25 mars 2007

I <3 Six feet under

Six feet under är verkligen det bästa på teve, någonsin. Jag har aldrig varit så involverad i någon serie, aldrig följt med något så plikttroget som på den. Först var jag förälskad i Nate. Sedan i Claire. Mitt hjärta ömmar för Ruth. Jag har våndats med David och känt igen processen av att vara med en svår, hård man som Keith. Känt igen mig i flummiga Lisa och tvivlat tillsammans med Brenda...

Hur kan den vara så himla bra? Även de sämsta avsnitten är bättre än något annat och de bästa får en att gråta floder.

Nu är det inte så långt kvar tull The end och jag bänkar mig troget framför teve två, 21.20 varje söndag, tills det är slut för gott.

3 kommentarer:

Grovt Initiativ sa...

örk jag missade senaste avsnittet för att jag var på quizäventyr och nu hittar jag ingen version att ladda ner och svt har inte längre repriser... jag har ju aldrig missat ett avsnitt av en serie på flera flera flera år.

millabadilla sa...

Aww, jag får börja med att dra en resumé här då...

Anonym sa...

Oh, har den börjat igen? Hur kunde jag missa det? Är du förresten hemma i påsk? Börjar längta efter bilen...