onsdag 30 maj 2007

Flyt i ordets egentliga bemärkelse

Haha, helt sjukt. Snacka om räddning i sista sekunden! Igår satt jag på pendeltåget, skulle på jobbintervju, vårdish. Och så ringde DET jobbet som jag först var ”ytterst lämpad för” ( i vintras), sedan blev headhuntad för (fyra veckor sedan) och sedan inte fick 8tre veckor sedan) på grund av en massa administrativa och fackliga omständigheter. Och gissa vad? Jag fick ett sommarvik i alla fall. Till slut!


Fantastiskt bra och jag känner mig så himla glad. Universum ler och leker och jag vet att om jag nu spelar mina kort som bara jag kan kommer det här leda till goda saker. Bättre saker och kanske kan det vara så att allt faller på plats. För mig. I mitt liv. Ja tack! Och grattis på mig! Finrummet väntar, jippihurra!

Inga kommentarer: